Kapos Hotel Konferencia – Rendezvény
A HOTEL KAPOS rendezvénytermei a belváros szívében
kedvelt helyszínei családi és üzleti rendezvényeknek.
Különtermeink ideálisak kisebb és nagyobb létszámú konferenciák, tanácskozások, fogadások, tréningek, bálok, termékbemutatók és egyéb céges illetve magánjellegű összejövetelek lebonyolítására.
Felkészült, a vendéglátásban és rendezvényszervezésben tapasztalt kollégáink, a technikai feltételek, és a minden igényhez rugalmasan igazítható termeink garantálják rendezvényeink sikerét.
Amit kínálunk:
Indítsa a napot egy villásreggelivel, majd következhet a kiadós ebéd, délután egy süti és kávé, majd este egy hangulatos vacsora a főtéren.
- Megfelelő szállodai és éttermi kapacitás
- Kiválóan felszerelt különtermek
- Teljes körű előkészítés, lebonyolítás
- Képzett, tapasztalt, segítőkész személyzet
- Gazdag programkínálat
Tekintse át ajánlatainkat!
Terem megnevezése | Befogadó képesség (fő) | m2 | Napi bérleti díj* | Óradíj* | Bekészítések rendezvényekre |
---|---|---|---|---|---|
Konferenciaterem / Kristályterem | 200 | 220 | 240.000 Ft | 35.000 Ft | szénsavas és szénsavmentes üdítő, ásványvíz, kávé, pogácsa |
Rotary | 50 | 130 | 100.000 Ft | 15.000 Ft | szénsavas és szénsavmentes üdítő, ásványvíz, kávé, pogácsa |
Bár | 50 | 100 | 90.000 Ft | 12.000 Ft | |
Kocsiterem | 15 | 20 | 60.000 Ft | 8.000 Ft | szénsavas és szénsavmentes üdítő, ásványvíz, kávé |
Az árak tájékoztató jellegűek!
*A fenti árak az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A terembérleti díj csak a terem használatáért fizetendő. Technikai berendezést, egyéb eszközt nem tartalmaz.
Termeink technikai berendezései és bérleti díjai:
- Internet csatlakozás (WIFI)
- Hangosítás
- Mikrofon
- Projektor és vetítővászon – 6000 Ft + ÁFA / alkalom
- Flip-chart (toll, papír) – 5000 Ft + ÁFA / alkalom
- Laptop – 6500 Ft + ÁFA / alkalom
- Műszaki, technikai személyzet – 1500 Ft + ÁFA / óra
- Ruhatár személyzet – 1500 Ft + ÁFA / óra
- Szombat, vasárnap illetve ünnepnapokon a feltüntetett bérleti díjakhoz képest + 10% felárat számítunk fel.
Rendezvényhelyszínek a Kapos Hotelban
Végre ismét lehet magán és egyéb rendezvényeket is szervezni. A Kapos Hotelnak megvan az a szerencsés adottsága, hogy 10-20-50 vagy akár 100 fő fölötti rendezvényekhez is tud zárt, különálló rendezvénytermeket biztosítani, ahol csak egy adott család, társaság ünnepelhet.
- Nagy tágas belső terek,
- vendégszerető, barátságos milliő,
- kitűnő konyha és szervíz.
Mindez, amit mi kínálunk legyen szó ballagásról, keresztelőről, születés vagy névnapról, ünnepeljenek Nálunk!
A belváros szívében a Kapos Hotel & Étteremben várjuk az ifjú párokat is.
Esküvői és rendezvény ajánlatainkról érdeklődjön személyesen a Kapos Étteremben vagy a 82/458-580-as telefonszámon vagy írjon e-mailt az info@kaposhotel.hu címre.
ESKÜVŐI ÉS RENDEZVÉNY AJÁNLATAINKRÓL ÉRDEKLŐDJÖN SZEMÉLYESEN A KAPOS ÉTTEREMBEN VAGY:
- Hívjon: +36-82-458-580
- Írjon e-mailt: info@kaposhotel.hu
Rotary termünk Ideális kisebb létszámú (max.50 fős) rendezvényekre.